سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار تکنولوژی / ربات رفع مشکل اسپم کاربران تلگرام راه اندازی شد

ربات رفع مشکل اسپم کاربران تلگرام راه اندازی شد

پیام رسان تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود ربات @spambot را برای رفع مشکل اسپم کاربران راه اندازی کرده است و شما دیگر نیازی نیست برای حل مشکل خود به تلگرام ایمیل ارسال کنید.ایمیلی که در این اواخر دیگر رسیدگی هم نمیشد .

بعد از ورود به ربات , گزینه start را انتخاب کنید . ربات پیامی مثل پیام زیر به شما میدهد و در آن قید میکند که دلیل مسدود شدن شما چه بوده و تا کی این محدودیت وجود داره یا دایمی هست :

رفع-ریپورت-تلگرام

 

از منوی باز شده گزینه”this is s mistake ” را انتخاب کنید و با این گزینه به ربات میگید که این اشتباه هست و شما چنین کاری نکردید .

بعد ربات برای شما پیامی میدهد که اگر شما فکر میکنید که اشتباهی رخ داده است میتوانید شکایت کنید و فقط در نظر داشته باشید که اگر این کار بر اساس دلیل محکمی انجام گرفته باشد محدودیت لغو نمیشود . آیا اعتراض دارید ؟
سپس گزینه ” yes” را انتخاب کنید.

سپس در پیامی دیگر ربات از شما تعهد میگیرد که پیام ناخواسته و تبلیغاتی به دیگران ارسال نمیکنید و شما در صفحه جدید با انتخاب گزینه “No i never do any of this” تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث اذیت دیگران شود انجام نداده اید.

بعد ربات میگوید اگر اشتباهی رخ داده در محدود کردن شما معذرت میخواهیم و دلایل و مستنداتی اگر دارید برای ما ارسال کنید . سپس شما چند کلمه و خطی برای ربات به زبان انگلیسی مینویسید و ارسال میکنید و منتظر رسیدگی تلگرام میمانید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *