سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار تکنولوژی / راه حل برای رهایی از اسپم تلگرام

راه حل برای رهایی از اسپم تلگرام

در ابتدای راه اندازی این گزینه و این سرویس، شرکت تلگرام با در نظر گرفتن یک ایمیل به آدرس spam@telegram. org از کسانی که گمان می‌کردند به اشتباه حسابشان اسپم شده می‌خواست تا با موضوع Spam یک ایمیل حاوی شماره تلگرام اسپم شده به آن ارسال کنند تا بعد از بررسی، شمارهٔ درخواست کننده را از لیست سیاه ریپورت اسپم شدگان خارج کند. اما گویی اخیراً حجم این ایمیل‌ها چنان زیاد گشته که شرکت تلگرام دیگر تمایلی به پاسخگویی به این ایمیل‌ها ندارد.

یک راهی که شما می‌توانید طرف مقابل را از قصد خود برای آغاز یگ گفتگو با خبر کنید، استفاده از گزینه Secret chat می‌باشد که شما می‌توانید بعد از زدن انگشتتان روی عکس فرد مورد نظر و انتخاب گزینه سبز رنگ Start Secret Chat وی را از نیت خود با خبر کنید و منتظر تایید وی بمانید. و در صورت تمایل فرد مقابل، گفتگو آغاز می‌شود منتها با‌‌ همان شرایط Secret Chat.
اما شاید با خودتان بگویید: اینکه نشد راه حل! بله حق با شماست این‌ها تنها دو راه حل ۵۰-۵۰ هستند که ممکن است مفید هم واقع نشوند. پس آیا راه حلی وجود دارد که شرایط را به حالت اول بازگرداند و از حالت ریپورت اسپم تلگرام خارج شویم؟ در جواب باید بگوییم هیچ راه قطعی برای بازگرداندن اکانت شما به حالت اول وجود ندارد، ولی درصد کمی از موارد بسته به نوع عملکرد کاربر، با پاک کردن اکانت تلگرام و راه اندازی مجدد آن این محدودیت برطرف شده. یعنی شما می‌توانید با پاک کردن اکانت خود از تلگرام و از دست دادن تمامی گفتگو‌ها و گروه‌ها و کانال‌ها، تلگرام خود را به حالت اول بازگردانید و از حالت اسپم تلگرام خارج شوید. که البته باز هم یاد آور می‌شود که درصد کمی از کاربران با پاک کردن حساب کاربری خود موفق به خارج کردن اکانت خود از لیست اسپم تلگرام شده‌اند.

ocqabot6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *