جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار هنری / دختر خانوم بازیگر مبتلا به سرطان

دختر خانوم بازیگر مبتلا به سرطان

دختر خانوم بازیگر مبتلا به سرطان 

دختر خانوم بازیگر مبتلا به سرطان
دختر خانوم بازیگر مبتلا به سرطان

پورتال خبری آبی پوشان :

 

متاسفانه  خانوم ساعتچی از بیماری سخت تنها دخترش میگویید . سرطان سینه ای که یک سال است تمام زندگی ما را سردرگم کرده است . امیدواریم همیشه سلامت و تندرست باشید شما مخاطب سایت آبی پوشان … در ادامه گزارش کاملی تقدیم شما خواهد لطفا همراه ما باشید .

گیتی ساعتچی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از اتمام کارم در سریال “معمای شاه” دیگر در هیچ پروژه ای به کار گرفته نشدم و پیشنهادی از جانب کارگردانان و تهیه کنندگان دریافت نکردم. بعد از پخش سریال” معمای شاه” که در آن نقش مادر شاه را ایفا می کردم، برخوردهای دیگران با من عوض شد؛ به طوری که رفتارهای خوشایندی چه از جانب مردم و چه ار جانب کارگردانان و تهیه کنندگان دریافت نکردم.

وی افزود: این روزها هیچ کدام از سینماگران ما را تحویل نمی گیرند، به نظرم همین مورد خودش نوعی بی احترامی است.

ساعتچی ادامه داد: بعد از اتمام کارم در “معمای شاه” به دلیل عارضه مغزی یک مدت در بیمارستان بستری بودم. آن زمان به پزشکم گفتم گویا “آب روغن” قاطی کردم! که او هم در پاسخ با خنده به من گفت تقریبا؛ آن زمان برخی در رسانه ها نوشتند که سکته مغزی کرده ام، همین مورد هم باعث شد که از پروژه های سینمایی و تلویزیونی فاصله بگیرم. این در حالی است که مدت هاست حالم خوب شده و صحیح و سالم  هستم.

این بازیگر تصریح کرد: اوایل در کنار کار بازیگری، آرایشگری هم می کردم. اما در حال حاضر هیچ منبع درآمدی ندارم و برای گذران زندگی از خواهرانم کمک می گیرم.

وی با اشاره به بیماری دخترش گفت: تنها یک دختر دارم که او هم حدود یکسال است مبتلا به بیماری سرطان سینه شده و به دلیل این مشکلات شبیه کلافی سر در گم شده ام که مدام به خودم می پیچم.

ساعتچی ادامه داد: گویا برخی گمان می کنند که مرده ام. در حالی که ۴۰ سال در این کشور فعالیت کرده ام. اما فکر می کنم بود و نبودم برای کسی مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: از همه هموطنانم می خواهم به حق همین روزهای عزیز برای تنها دخترم دعا کنند.

 

گروه هنری – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *