جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار هنری / خدمات صوتی حرفه ای (گویندگی ، نریشن ، دوبله)

خدمات صوتی حرفه ای (گویندگی ، نریشن ، دوبله)

عنوان: خدمات صوتی حرفه ای (گویندگی ، نریشن ، دوبله)

استودیو ساینا ارائه دهنده خدمات صوتی، چندین سال است که با کیفیت ترین پروژه‌های صوتی را تولید و در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان می دهد و همچنین با فراهم کردن تمامی شرایط ضبط حرفه‌ای ازجمله استودیوی کاملاً آکوستیک، درجه یک ترین سیستم‌های ضبط صدا، میکروفون تخصصی و گردهم آوردن گویندگانی که در حرفه دوبلاژ زبانزد هستند آماده پذیرش سفارش نریشن، سفارش دوبله، کتاب صوتی، تلفن گویا و… است.

در مجموعه تخصصی استودیو ساینا، ناظر کیفی در کسوت مدیر دوبلاژ حضور دارد که از ابتدایی‌ترین مرحله ضبط، همراه تیم سازنده است و علاوه‌بر راهبری پروژه، کیفیت آن را نیز ارزیابی می‌کند.

مدیر دوبلاژ با اطلاع از سلیقه و هدف سفارش‌دهنده، متناسب‌ترین گوینده با پروژه را انتخاب می‌کند به‌همین علت مشورت سفارش‌دهنده با مدیر دوبلاژ قبل‌از ضبط، یکی از مراحل مهمی است که در استودیو ساینا برای بالاتر رفتن کیفیت پروژه در نظر گرفته می‌شود.

همچنین سفارش‌دهنده در قسمت گویندگان سایت استودیو ساینا، نمونه صدای متنوع گویندگان را بشنود و درمورد انتخاب یکی از آنان با مدیر دوبلاژ باتجربه مشورت کند.

تنوع صدایی گویندگان مجموعه ساینا به‌قدری زیاد است که قطعاً یکی از آنان مورد پسند سفارش‌دهنده قرار خواهد گرفت و همچنین در همان بخش، صدای گویندگان به زبان خارجی از جمله انگلیسی، ترکی، آلمانی و لهجه هایی مثل اصفهانی، شیرازی، مشهدی، شمالی و… نیز وجود دارد که سفارش‌دهندگان با توجه به مخاطب‌شناسی خود می‌توانند سفارش گویندگی به زبان محلی داشته باشند.

خدمات صوتی حرفه ای

گویندگان زبان محلی در مجموعه ساینا، هنگام گویندگی از طبیعی‌ترین لهجه و صحیح‌ترین آواهای محلی استفاده می‌کنند زیرا زبان مادریشان است و به علت تسلط کاملشان، پروژه‌های صوتی به زبان محلی دارای درجه یک ترین کیفیت می‌باشد.

فراهم کردن شرایط برای ضبط حرفه‌ای بسیار هزینه‌بردار و زمان‌بر است از طرفی به تخصص و تجربه بالایی نیاز دارد، تولیدکنندگان محتوای صوتی می‌تواند به‌جای صرف هزینه هنگفت، اقدام به اجاره ساعتی محیط استودیو کنند.

استودیو ساینا آماده همکاری با دیگر تولیدکنندگان محتوای صوتی است. تولیدکنندگان می‌توانند برای ساعاتی مشخص محیط کاملاً آکوستیک و تخصصی استودیو را اجاره کنند و به تولید محتوا بپردازند علاوه‌بر آن امکان درخواست همراهی مدیر دوبلاژ نیز هست تا اجرای پروژه آنان را همراهی و هدایت کند و بر کیفیتش نظارت داشته باشد.

مجموعه استودیو ساینا با در نظر گرفتن شرایط مالی سفارش‌دهنده دهندگان و اولویت قرار دادن رضایت مشتری، سفارش گویندگی را با مناسب‌ترین قیمت می‌پذیرد و در پایان با کیفیت ترین پروژه‌را تحویل می‌دهد.

برای ثبت سفارش گویندگی و دیگر خدمات صوتی از طریق سایت استودیو ساینا اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *