پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / اولین همسر کشی سال ۹۵ در تهران اتفاق افتاد

اولین همسر کشی سال ۹۵ در تهران اتفاق افتاد

جمعه هفته گذشته اهالی ساختمانی در محله نبرد شمالی متوجه سر و صدای زوج جوان همسایه شان شدند. آنها که از سرو صداهای آنها خسته شده بودند در تماس با پلیس از آنها درخواست کمک کردند.

دقایقی بعد با حضور گشت کلانتری سلیمانیه در محل او وارد آپارتمان زوج جوان شد و باجسد غرق خون زن جوانی داخل خانه روبرو شد. مرد صاحبخانه نیز در گوشه ای از اتاق نشسته و به جنازه همسرش زل زده بود. با دستگیری مرد ۳۰ ساله او به قتل همسرش اعتراف کرد.

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران بلافاصله قاضی ایلخانی به همراه تیم جنایی در محل جنایت حاضر شدند. پزشک جنایی پس از معاینه جسد زن جوان علت مرگ او را اصابت ضربات جسم نوک تیز به گلوی او و خفگی بر اثر بردن عناصر حیاتی تنفسی اعلام کرد.

در ادامه در بازرسی از محل جنایت چاقو خونی در داخل آشپزخانه پیدا شد.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات از همسر مقتول آغاز و او با اعتراف به جنایت گفت: من و نسترن چند ماه قبل ازدواج کردیم اما به علت اخلافات فکری هر روز با هم درگیر بودیم. امروز صبح نیز همسرم بار دیگر موضوعات قدیمی را پیش کشید و دوباره دعوایمان شد.
مرد همسر کش اضافه کرد: کنترلی روی اعصابم نداشتم به آشپزخانه رفتم و با برداشت چاقو چند ضربه به گلو همسرم دم. وقتی او غرق خون روی زمین افتاد مطمئن شدم مرده است. به همین خاطر منتظر ماندم تا ماموران سر رسیدند و دستگیرم کردند.

با اعترافات متهم به نام میلاد او با دستور قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل تهران بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.در حال حاضر تحقیقات از متهم ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *