پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار مذهبی / پیام رهبر انقلاب به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز

پیام رهبر انقلاب به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز

رهبر-انقلاب

دقایقی پیش،پیام رهبر انقلاب به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز قرائت شد.

مقام معظم رهبری ،حضرت آیت اله خامنه ای در پیامی به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، ضمن قدردانی از تلاشهای موثر و کارهای مفیدی که در ترویج فریضه بزرگ و بی بدیل نماز صورت گرفته ،ظرفیت و میدان کار و نیز نیاز و عطش جامعه اسلامی برای رسیدن به نقطه مطلوب را بسیار بیش از واقعیتهای کنونی دانسته و همگان را به احساس مسئولیتی همگانی در این زمینه توصیه کردند.

متن پیام مقام معظم رهبری به بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به این شرح است:

خداوند علیم و قدیر را سپاسگزارم که تلاش شما دست اندرکاران محترم این اجلاس مهم و بیش از همه عالم بزرگوار و مجاهد جناب حجت الاسلام آقای قرائتی در بخش‎های اساسی و مؤثری به بار نشسته و کارهای مفیدی در ترویج فریضه بزرگ و بی‎بدیل نماز انجام گرفته است.
با این همه، ظرفیت و میدان کار و نیز نیاز و عطش جامعه‏ ی اسلامی برای رسیدن به نقطه‏ی مطلوب، بسیار بیش از واقعیت‎های کنونی در این باره است. در پیام سال گذشته گوشه‎ای از این فضای خالی و تلاش‎پذیر، نشان داده شده است.

سخن امروز من تأکید بر احساس مسئولیت همگانی است.

توقع و انتظار اینجانب آن است که همه به ویژه مسئولان دستگاه‎ها و دارندگان امکانات مادی و معنوی و مدیریتی، عظمت این مسئله را به درستی دریابند و گام در راه عمل نهند.

همه بدانند که یکی از مؤثرترین راه‎ها برای کاستن آسیب‎های اجتماعی، ترویج نماز است. به اینکه حتی یک نفر از جوانان و نوجوانان کشور، در نماز سهل انگاری نکند همت گمارید. این یکی از بهترین راه‎ها برای سلامت معنوی و روحی مردم ما و جامعه‏ی ما است.

به اینکه همگان فرا بگیرند و عادت کنند که نماز را با خشوع و حضور قلب بجا آورند، همت گمارید.

اینها همه کارهای ممکنی است که با عزم راسخ و کار مداوم شما دست‎اندرکاران، محقّق خواهد شد، ان شاالله

والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی خامنه ای
۶ /بهمن/ ۱۳۹۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *