شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار اقتصادی / پشتم گرمه!!!

پشتم گرمه!!!

ایران-رادیاتور

از بخت خوش یا بخت بد ما سیستم برج محل سکونتمون طوری شد که باید به سیستم نوین پکیج کوچ میکردیم .

ابتدا بین انتخاب جنس ایرانی و خارجی مردد بودیم که یهو یاد جملات بسیار سنگین و ارزشمند حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم و… افتادیم و بی خیال اجناس ایتالیا و ترکیه و همدستان استکبار جهانی شدیم و گفتیم میریم سمت جنس های ایرانی .

در این وانفسا دنبال انتخاب جنس مناسب ایرانی بودیم که یهو یادمون افتاد با یک شرکت خاصی همیشه پشتمون گرمه و تو سرمای زمستون با محصولات اون شرکت دیگه کسی نمیره خواب زمستانی . خلاصه ما این جنس گرفتیم و به صورت کاملا قانونی و از طریق نمایندگی مجاز و مرکزی نصب کردیم و کارت گارانتی رو هم دریافت کردیم.

ما به صورت نصفه و نیمه و با زور و فشار یک ماهی از این پکیج استفاده کردیم که دیگه این پکیج تو این یک ماه ضربان قلبش به شماره افتاد و زود زود خاموش میشد .

ما به نصاب قانونی و نمایندگی این برند مشهور زنگ زدیم تا در این روزهای سرد زمستون پشت ما هم گرم باشه ولی هی یک ساعت دیگه و دو ساعت دیگه و فردا و پس فردا . به نمایندگی های دیگه و مرکزی هم زنگ زدیم و همین برنامه بود . یکی از آشناها گفت شد اینها به خاطر گارانتی و اینکه باید رایگان تعمیر کنند اینطور ادا در میارن که بنده هم به خاطر اینکه تو سرمای زمستون شرمنده زن و بچه نشم و از شدت سرما و مریضی به خواب زمستانی نرن زنگ زدم و گفتم که پول هم هرچی بخواهید میدیم و …. بابای گارانتی که بازهم تا این لحظه که دارم تایپ میکنم هنوز موفق به تعمیر جنس یک ماهه نشده ایم و شب قبل هم که نگهبانی این پکیج میدادم تا خاموش شد روشنش کنم تا بچه ها تو خونه یخ نزنن و ۶ بار در طول شب اینکارو انجام دادم و الان سر کار و دفتر نه تنها پشتم گرم نیست که پشتم خمیده هم شده و از شدت خواب نیاز به یک خواب زمستانی بلند مدت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *