شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / هرکس هوس فتح سفارت دارد بسم الله

هرکس هوس فتح سفارت دارد بسم الله

تسخیر

برای سومین بار در تاریخ ایران اسلامی سفارت کشوری توسط امت همیشه در صحنه و شهید پرور ایران تسخیر شد .

اولین بار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که بعد از انقلاب به وقوع پیوست .

تسخیر بعدی برای سفارت انگلیس بود که در انتخابات ما میخواست دخالت کند و حقشونم بود که سفارتشون تسخیر بشه چه مفهومی داره یک کشور در انتخابات کشور دیگر دخالت کنه ما که از اینکارها نه کرده ایم و نه خوشمان میاد و اگر هم کسی اینکارو بکنه سفارتشو رو سرش خراب میکنیم .

تسخیر بعدی هم مربوط به تسخیر سفارت عربستان و اتش زدن آن سفارت شیطانی بود . عربستانی ها خجالت نمیکشن در کشورشون اعدام میکنند اصلا چه مفهومی داره در کشوری فردی به خاطر عقایدش اعدام یا بازداشت بشه و ما امت مسلمان ایران نمیتوانیم درک کنیم چنین مسائلی به وجود امده باشد . تازه حقشون بود وقتی چجندین صد نفر از ایرانی ها در مکه کشته شدن سفارتشونو اشغال کنیم ولی اون موقع کارهای مهمتری داشتیم و البته ارزش جانی این یک نفر بیشتر از اون چند صد نفره و اینبار به تسخیر گرفتیم . البته برای تسخیرهای بعدی هم داریم نیرو جمع میکنیم و هرکی پایه باشه بسم الله :

در کشور تایوان روز همجنس بازان را جشن گرفته اند و بنا به گفته رئیس جمهور سابق و بسیار محترممان در ایران چنین چیزهایی وجود نداره و ما نمیتوانیم تحمل کنیم در کشوری چنین جشنی گرفته شده و قطع به یقین باید سفارت مفسد تایوان را تسخیر کنیم .

در کشور قطر جام جهانی برگزار خواهد شد و قطعا بدحجابان اروپایی و امریکایی به آن کشور خواهند آمد و باید سفارت قطر را هم تسخیر کنیم .

در نیجریه فقیر و گرسنه خیلی زیاد شده و دولت رسیدگی نمیکنه و مردم اون کشور با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند و باید یه حالی هم به سفارت نیجریه بدیم . چه مفهومی داره مردم یک کشور مسلمان فقیر باشند .

در بورکینافاسو بیکاری بیداد میکنه وای بر ما که مسوولینش رسیدگی نمیکنند و باید با اشغال سفارتشون حالیشون کنیم که در کشورشون نباید بیکار باشه .

در کشور فرانسه اختلاس روی داده . وای بر ما که ساکت نشسته ایم مایی که نه اختلاسی دیده ایم و نه میدانیم فساد مالی چیه ؟ باید حالی به مسوولین و سفارت فرانسه بدیم تا حالیشون بشه پول مردم از حلقومشون پایین نمیره .

کلی تسخیر سفارت دیگه هم وجود داره ولی فعلا مهمترینش اینها هستند و هرکسی خواست و دلش تسخیر سفارت خواست بسم الله . اصلا چه لزومی داره سفارت یک کشور در خاک کشور دیگه وجود داشته باشه جز جاسوسی و نیرنگ ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *