جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب

همان طوری که تمامی مدیران ارشد سازمانی و مسئولین واحد پرسنلی واقف هستند یکی از معضلات محاسبه حقوق، تغییر و نوع محاسبه آن می باشد لذا دی کامپیوتر در راستای هوشمند سازی سیستم ها جهت مدرن نمودن آنها اقدام به ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد نوین جهت تسهیل در اجرای روند های خاص محاسبه حقوق و دستمزد نموده است.

خرید دستگاه حضور و غیاب

این سیستم بر اساس قانون کار و منطبق با نیازهای مشتریان (با قابلیت پارامتریک شدن با این معنی که کارفرما می تواند طبق قانون آن شرکت نسبت به پرداخت حقوق اقدام نماید.) طراحی شده است.

نرم افزار حضور و غیاب یکی از پیچیده ترین زیر سیستم های نرم افزارهای اتوماسیون مالی و اداری و صنعتی می باشد. حسابداری حقوق دستمزد و صدور سند حسابداری برای فیشهای حقوقی در مجموعه های بزرگ وقت و توان زیادی را می گیرد. نرم افزارحقوق دستمزد هوشمند نوین توانسته است تمام پیچیدگی های بیان شده فوق را چه در محاسبات حقوق و چه در صدور سند حسابداری در قالبی ساده و کارا جمع بندی و در اختیار کاربر خود قرار دهد.

محاسبه دقیق و کامل حقوق و دستمزد ماهانه و مزایای متعلقه مستمر و غیر مستمر به همراه لحاظ نمودن قوانین استخدامی و طبقه بندی مشاغل درکنار ارتباط مستقیم با سایر زیر سیستم ها و انتقال اطلاعات از آنها و همچنین معرفی پارامتریک و انعطاف پذیری آنها در مقابل تغییر قوانین از مشخصات اصلی نرم افزار نوین می باشد.

از مشخصات دیگر آن می توان محاسبات وامها و مساعده و کسورات قانونی و محاسبه صحیح و سریع حقوق ماهانه به همراه گزارشات متنوع و تو در تو و ارسال نتایج به سایر سیستمها را نام برد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب

با هوشمند سازی نرم افزار حقوق و دستمزد هوشمند نوین سعی شده تمامی مشکلات در سیستم های مرسوم حل گردیده و کاربر می تواند به راحتی و با حداقل دانش فنی با نرم افزار ارتباط برقرار کند همچنین این سیستم به صورتی کاملا انعطاف پذیر تمامی نیازهای سازمان های بزرگ و شرکت های کوچک را به راحتی مرتفع می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *