پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / نجات معجزه آسای زن از دست راننده ی شیطان صفت

نجات معجزه آسای زن از دست راننده ی شیطان صفت

 

ddvddv
زن جوان وقتی پی به نیت شوم راننده شیطان صفت برد، خود را از خودرو به بیرون پرت کرد و سرنخ دستگیری متهم فراری را به پلیس داد.

هفته گذشته زن جوانی در حالی که صورتش زخمی بود، سراسیمه پا به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران گذاشت و از مردی به اتهام آدم ربایی شکایت کرد.

شاکی به افسر پرونده گفت: روز حادثه در حال بازگشت به خانه ام بودم. هر چه منتظر تاکسی و اتوبوس شدم بی فایده بود. به دلیل عجله ای که داشتم به محض آن که یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد ، مقصدم را به راننده گفتم و سوار شدم. در میانه راه، راننده به بهانه این که در خیابان تصادف شده و می خواهد از راه دیگری مرا به مقصدم برساند، تغییر مسیر داد. هنوز مسافتی طی نکرده بود که متوجه شدم او از مسیر اصلی خارج شده و به سمت بیرون از شهر حرکت می کند.

وی ادامه داد: از راننده خواستم خودرو را متوقف کند که توجهی نکرد و با چاقویی که همراه داشت مرا به مرگ تهدید کرد. همان زمان متوجه شدم او نیت پلیدی در سر دارد بنابراین با او درگیر شدم و زمانی که بسرعت در حرکت بود، در خودرو را باز کرده و به بیرون پریدم. در همین زمان با رسیدن یک راننده عبوری موضوع را به وی گفتم و او مرا تا مرکز پلیس رساند. اکنون از متهم فراری شکایت دارم.

 

هنگام دور شدن راننده توانستم چند شماره از پلاک خودرو را یادداشت کنم.با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره نگاری از متهم فراری، جستجو برای دستگیری وی آغاز شد تا این که ماموران چند روز پیش به سرنخ هایی دست یافتند و توانستند متهم فراری را هنگام تردد با خودرویش در یکی از محله های شهر تهران شناسایی و دستگیر کنند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و ابتدا اظهارات متناقضی را بیان کرد اما در ادامه تحقیقات، زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و گفت: با مشاهده شاکی که تنها و منتظر تاکسی بود، وسوسه شدم او را به عنوان مسافر سوار کنم و با انتقال به خارج از شهر او را مورد آزار و اذیت قرار دهم و اموالش را سرقت کنم.

با صدور قرار قانونی برای متهم، وی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی اش ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *