شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار فرهنگی / مرتضی ندایی دار فانی را وداع گفت

مرتضی ندایی دار فانی را وداع گفت

morteza-nedaei

مرتضی ندایی تهیه کننده و کارگردان سینمای مستند که مدتی از بیماری تومور مغزی رنج می‌برد ساعتی پیش در بیمارستان شریعتی دارفانی را وداع گفت؛ او یکی از هنرمندان با سابقه در عرصه سینمای مستند بود که مدتی نیز عهده ریاست صنف تهیه‌کنندگان مستند را برعهده داشت.

شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درباره جزئیات درگذشت و مراسم خاکسپاری زنده یاد ندایی گفت: وی مدتی بود که مبتلا به تومور مغزی بود که در خانه توسط همسر گرامی‌شان خانم صیادی از این هنرمند مراقبت می شود شب گذشت حال عمومی ایشان رو به وخامت می‌رود که به اورژانس بیمارستان شریعتی مراجعه می‌کنند و ساعتی پیش وی در اورژانس این بیمارستان دار فانی را وداع گفتند.

وی درباره مراسم خاکسپاری زنده یاد ندایی تاکید کرد: هماهنگی مراسم خاکسپاری انجام شده است و پنج شنبه از جلوی خانه سینما (شماره یک) پیکر وی تشییع خواهد شد و آقای موئینی در خانه سینما و دوستان کارهای لازم را انجام دادند تا پیکر آن مرحوم در قطعه هنرمندان دفن شود.

بنا براین گزارش، مراسمی در جشنواره سینما حقیقت در سال گذشته برای آن زنده یاد برگزار شد که پسر وی در حضور آقای ندایی و به احترام پدر وی ویلون نواخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *