جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / طراحی و نمونه کار کاتالوگ

طراحی و نمونه کار کاتالوگ

طراحی کاتالوگ

قیمت پایین از راهکارهای تعیین موقعیت یک کالاست. شما با این روش می توانید مصرف‌کننده را به فروشگاه خود جذب کنید، بر تعداد مشتریان بیفزایید، نظر مصرف کننده را نسبت به محصولتان تغییر دهید و به سود بالایی دست یابید.

لوازم آرایش« می بلین»، کرم ریش تراشی « بارباسول» و بسیاری از شرکت های دیگر از این روش استفاده می کنند.

اتوبوس‌های «گرین هاند»، عنوان «صرفه‌جویی پول» را از سال ۱۹۸۶، برای بلیت‌های پرفروش اتوبوس هایشان اختیار کردند.

در اواخر دهه‌ی ۱۹۷۰، کمپانی ژاپنی «فوجی» به رقابت با نام تجاری نخست بازار، یعنی «کداک» با این شعار پرداخت: «کیفیت مساوی با قیمت کمتر» این راهکار به «فوجی » کمک کرد که سهم بازارش را از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد برساند، و سهم «کداک» از ۸۰ به ۶۵ درصد سقوط کرد.

نمونه کاتالوگ

استراتژی پایین ترین قیمت در فروش محصول
شرکت وال مارت با ۱۳۸ میلیون مشتری در هفته (walmart)
این نوع راهکار موجب رشد بی سابقه فروشگاه های «یک دلاری» و «ارزان فروش ها» شده است. از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰، فروشگاه‌های ارزان قیمت، رشد سالانه ای معادل ۶ درصد داشته اند و آمار نشان داده است که بیش از ۶۶ درصد زنان خانه دار از فروشگاه‌های «یک دلاری» خرید می کنند و این تعداد روز به روز افزایش می یابد.

طراحی بروشور

در میان فروشگاههای بزرگ، «وال مارت» با قیمت های ارزان خود رهبری این گروه را به عهده دارد. سام والتون در سال ۱۹۶۲، فروشگاه های «وال مارت» را بنا نهاد، و اکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر در این فروشگاهای زنجیره ای مشغول فعالیت اند. هر هفته ۱۳۸ میلیون مشتری به فروشگاه های «وال مارت» می روند و فروش بین المللی آن معادل ۲۶۵ میلیارد دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *