جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / زنده ماندن معجزه آسا کودک پس از تصادف با قطار

زنده ماندن معجزه آسا کودک پس از تصادف با قطار

زنده ماندن معجزه آسا کودک پس از تصادف با قطار

زنده ماندن معجزه آسا کودک پس از تصادف با قطار
زنده ماندن معجزه آسا کودک پس از تصادف با قطار

زنده ماندن معجزه آسا کودک پس از تصادف با قطار / پورتال خبری آبی پوشان : کودک اراکی که با پدرش در محوطه ی راه آهن در حال پیاده روی بود  با قطار برخورد میکند و زنده میماند . در این حادثه کودک ستون فقراتش دچار صدمه شدید شده است … مشروح خبر همراه ما باشید …

صادقی یکی از شاهدان حادثه درباره این اتفاق گفت: هنگام حرکت قطار کودک ۶ساله با دویدن به سمت ریل قصد داشت نشان دهد که می‌تواند قبل از رسیدن قطار از ریل عبور کند که قطار ضمن برخورد با پای او و پرتاب کردنش بعد از ٣٠٠ متر حرکت متوقف شد. این شاهد عینی حادثه افزود: بلافاصله خود را بالای سر کودک رساندیم و مراتب را به اورژانس اراک گزارش دادیم.

مدیرکل راه‌آهن استان مرکزی هم با تأیید این حادثه گفت: سانحه مجروح شدن کودک اراکی ۶ساله در خط راه‌آهن منطقه رودکی رخ داد و به امیرعلی هیچ‌گونه صدمه جانی وارد نشد و فقط از ناحیه پا دچار شکستگی شد. اورژانس منطقه پس از وقوع حادثه به‌سرعت در محل موردنظر حاضر شد و کودک را تحت پوشش درمانی قرار داد.

کوکنار افزود: این کودک به همراه پدربزرگ خود برای پیاده‌روی به منطقه محصور راه‌آهن آن منطقه  آمده بود، اما این منطقه دیوارکشی شده و دارای حصار است و ورود افراد متفرقه به آن ممنوع است.

وی از همشهریان خواست در راستای حفظ امنیت جانی خود و برقراری امنیت مناطق نزدیک به خطوط راه‌آهن نکات ایمنی را رعایت و از ورود به مناطق محصور ریلی راه‌آهن خودداری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور در بخش اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) از کودک حادثه‌دیده در سانحه برخورد با قطار عیادت و حال عمومی وی را رضایت‌بخش اعلام کرد.

حسن طاهراحمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونان بهداشتی استان ظهر سه‌شنبه با حضور در بخش اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک از امیرعلی حسن‌بیگی، کودک ۶ساله‌ای که روز دوشنبه به علت برخورد با قطار دچار سانحه شده بود، عیادت و دستورات لازم برای پیگیری درمان این کودک را صادر کرد. با اعزام کودک به بخش اورژانس بلافاصله اقدامات

درمانی لازم روی بیمار صورت گرفت و پس از انجام آزمایشات لازم مشخص شد مصدوم از ناحیه پا دچار شکستگی شده که عمل گچ‌گیری روی وی انجام شد. درحال حاضر با توجه به بی‌حس

بودن پای کودک و آسیب‌دیدگی ستون فقرات و نخاع کودک آزمایشات مربوط به MRI  انجام شده و پزشکان درحال بررسی وضع بیمار هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این بازدید با اظهار رضایت از حال عمومی این کودک حادثه‌دیده ضمن آرزوی سلامتی برای او، از کادر پزشکی بیمارستان خواست اقدامات لازم برای درمان این کودک را با سرعت و دقت لازم انجام دهند.

با تشکر 

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *