پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار تکنولوژی / دوچرخه هوشمند ماه سپتامبر به بازار می آید

دوچرخه هوشمند ماه سپتامبر به بازار می آید

دوچرخه هوشمند

دوچرخه های هوشمند امروزی درحال حاضر هیچ کمبودی ندارند اما با این وجود محدودیت هایی هم دارند:
همه ی امکانات این دوچرخه ها با پشتیبانی قدرتی که از پدال میگیرند و با تکنولوژی ساخت خودشان کار میکنند، که اغلب توانایی ارتباط با اپلیکیشن های تلفن هوشمند را ندارند. دوچرخه جیور ( JIVR ) ممکن است این مشکلات را تا حدی حل کرده باشد.

دوچرخه ها تا کنون فقط از درایو های الکتریکی بدون زنجیر استفاده میکردند ( که برای سفرهایی با مسافت ۲۰ مایل در هربار شارژ بدون پدال زدن مناسب هستند) اما سرویس تازه ای از iBeacon به شما امکان میدهد که دوچرخه را به هر دستگاه هوشمندی که در نزدیکی شماست متصل کنید. اگر دوست داشته باشد میتوانید با لپ تاپ وصل کنید، یا سیستم هوشمند آپارتمان یا حتی به گوشی هوشمند خودتان متصل کنید و از گوشی خودتان به عنوان داشبورد استفاده کنید.

همانطور که شما تصور میکنید قرار نیست این دوچرخه قیمت پایینی داشته باشد. در واقع قیمت پیش بینی شده برای این وسیله بین ۷۰۰ یورو تا ۱۷۵۰ یورو می باشد. ( حدود ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تا ۶٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان )

اگر میخواهید جزء نخستین افرادی باشید که از این وسیله استفاده می کنند بایستی تا حدود ماه سپتامبر منتظر بمانید، جدای از آن بایستی پول زیادی هم برای خرید آن کنار بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *