یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / دستپاچگی خبرگزاری فارس برای چیست ؟

دستپاچگی خبرگزاری فارس برای چیست ؟

فارس

از شب گذشته که انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به پایان رسید خبرگزاری فارس با دستپاچگی سعی در برعکس نشان دادن اتفاقات افتاده در انتخابات و نتایج رخ داده است .

در انتخاباتی که با رد صلاحیت های گسترده اصلاح طلبان همراه بود و در رقابتی نابرابر که حتی در شبکات اجتماعی به نبرد لشکر یزید و امام حسین نیز تشبیه شده بود اصلاح طلبان با توجه به کاندیداهای اندک نتایج خوبی کسب کردند و کرسی های زیادی را به دست آورده و در خیلی از موارد هم به دور دوم برای رقابت مانده اند .

خبرگزاری فارس که تلاش زیادی برای سرپوش نهادن بر نتایج انتخابات میکند کارهای عجیب و غریب و خنده داری انجام میدهد . افراد اطلاح طلب را یا مستقل معرفی میکند و یا افراد مستقل متمایل به اصلاحات را اصولگرا و … حتی فردی که به شخصه از نزدیک میشناسم و فعالیت های سیاسی هم در کنار هم داشته ایم و اصلاح طلب ترین اصلاح طلب هاست ( واژه ای مناسب تر پیدا نکردم) اصولگرا معرفی کرده است . تماسهای تلفنی این خبرگزاری قدرتمند با نماینده های رای آورده مستقل برای زیر فشار قرار دادن انها و سوق آنها به سمت لیست اصلاح طلبان از جمله کارهای خنده دار و مضحک این خبرگزاری بود .

بعد از دیدن نتایج استانهای یزد و کرمان و مازندران و… این خبرگزاری همین تاکتیک را به کار میبرد و بعد از اعلام شدن نتایج کلان شهرهایی چون شیراز و تبریز این خبرگزاری در شوک فرو رفت و بعد از اعلام نتایج تهران تیر خلاص بر پیکره خبرگزاری که بیشترین رایانه را از بیت المال دریافت میکند وارد شد . پیشتازی ۲۹ نفری لیست مورد حمایت اصلاح طلبان در برابر تک نماینده تند رو اصولگرا ( حداد عادل) این خبرگزاری را به سکوت کامل واداشت و نتایج خبرگان رهبری و پیشتازی آقای رفسنجانی و روحانی و رای اندک آقای جنتی و مصباح یزدی و… حرفی برای گفتن از سوی این خبرگزاری باقی نگذاشت .

به هر حال سخن آخر با مسوولین این خبرگزاری محترم که جابجا نوشتن و دروغ نوشتن تمایلات سیاسی نمایندگان مجلس چیزی را عوض نخواهد کرد و مهم این است که کسانی که میخواستند بر روی وزیر بتون بریزند و کسانی که به وزرا به مانند انسانهای عصر حجر به خاطر توافق با جامعه جهانی حمله میکردند جایی در مجلس نخواهند داشت و افرادی مثل کوچک زاده و رسایی خود را نماینده ملت نخواهند خواند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *