جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / در زمستان حواسمان به گربه ها باشد

در زمستان حواسمان به گربه ها باشد

گربه

در روزهای سرد زمستان که گربه ها پناهگاهی ندارند برای فرار از سرما اغلب داخل موتور و یا زیر چرخهای خودروها پناه میگیرند تا از سرما در امان باشند و با این کار خطر را به جان میخرند و هر ان امکان حادثه تلخ و مرگ این گربه ها وجود دارد .

بنده دوبار از نزدیک شاهد این ماجرا بودم . یکی سالها قبل که گربه ای در داخل ماشین برادرم گیر افتاد و با زدن استارت ماشین جان باخت و یکی هم دیروز اتفاق افتاد که بهم یاد اور شد مواظب گربه ها باشم و این متن را نوشته و تا میتوانم پخش کنم تا به جان گربه ها کمکی کرده باشم .

دیروز یکی از دوستان در پیش ما بود و هنگام رفتن ماشین خود را روشن کرد و بعد دید فرمان خودرو حرکت نمیکند و با باز کردن کاپوت متوجه شدیم گربه ای آن تو گیر افتاده و نمیتواند بیرون بیاید . به سختی گربه را از آنجا نجات دادیم و گربه که به شدت آسیب دیده بود شروع به دویدن کرد . گربه ای که بدجور ترسیده بود و از ترس نمیدانست کجا برود و چکار کند و کم مانده بود زیر چرخهای خودرو گیر بیافتد . تلاش ما برای گرفتن گربه و رساندنش به مرز درمانی و دامپزشکی نتیجه نداشت و گربه زخمی فرار کرد تا احیانا در گوشه ای از خیابان جان ببیازد .

از همه دوستان خواهش میکنم در روزهای سرد زمستان قبل از روشن کردن ماشین چند ضربه به خودرو بزنند و یا درها را چند باری باز و بسته کنند و حتی در صورت امکان داخل کاپوت را هم نگاهی بیندازند تا باعث از دست رفتن جان گربه هایی که از دست سرما به خودروهای ما پناه آورده اند نشویم .

تا میتوانید این مطلب را در سایتها و شبکات اجتماعی منتشر کنید تا بلکه بتوانیم جان چند گربه را نجات دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *