شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / توضیحات فرمانده ناجا در خصوص جریمه بدحجابان و جمع آوری متکدیان

توضیحات فرمانده ناجا در خصوص جریمه بدحجابان و جمع آوری متکدیان

 

سردار-اشتری

سردار اشتری فرمانده ناجا در حاشیه سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص نتیجه ستادی با حضور ناجا، شهرداری و بهزیستی که قرار شد متکدیان سطح شهر جمع آوری شوند گفت: مسئولیت اصلی جمع آوری متکدیان بر عهده شهرداری است و ناجا برای شناسایی و جمع آوری متکدیان آمادگی لازم را دارد اما مسئله مهم این است که بعد از جمع آوری، مسئولیت نگهداری این افراد برعهده کیست. نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که ظرف ۴۸ ساعت همه آنها را از سطح شهر جمع آوری کند.

وی همچنین در خصوص معتادان خیابانی اظهار کرد: معتادان خیابانی نیازمند اجرای ساز و کاری جدی است که بتوان از این طریق این معتادان را از سطح شهر به ویژه جاهایی که تردد مردم و جوانان هست جمع آوری کند، ناجا این آمادگی را دارد که ظرف حداکثر ۱۰ روز آنها را جمع آوری کند.

سردار اشتری در خصوص جریمه بدحجابان اظهار کرد: تا کنون چیزی به ما ابلاغ نشده اما طبق قانون کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیروی انتظامی با آنها برخورد خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ناجا در ادامه به ستاد اربعین اشاره کرد و گفت: در راستای اربعین تمهیدات لازم اندیشیده شده است و ناجا آمادگی پذیرش زائران را دارد به طوری که می توان گیت های مرزها، از گیت مرز مهران از ۱۸ به ۹۸ گیت افزایش پیدا کرده است و آمادگی این را داریم تا در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه زائران را پذیرش کنیم اما به زائران توصیه می‌شود، گذرنامه مقرر را همراه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *