شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار مذهبی / تغییرات مدیریتی در شبکه قرآن

تغییرات مدیریتی در شبکه قرآن

شبکه قرآن

بر اساس احکام صادر شده از سوی محمدی نیا مدیر شبکه قر آن ؛ «مجتبی ایزدی» به عنوان قائم مقام این شبکه منصوب شد که برنامه ریزی و نظارت بر فرایند قرآنی شدن برنامه ها و شبکه ، تعامل مناسب و اثر بخش با روسای مجامع، سازمانها و نهادهای قرآنی و بازنگری و باز مهندسی فرایندهای اجرایی و عملیاتی موجود و بهره گیری از مزیت های رقابتی شبکه به عنوان ماموریت های اصلی ایشان در این حکم آمده است.

ایزدی دانش آموخته دکتری مدیریت استراتژیک (راهبردی) و فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد که پیش از این مدیرکل ارزیابی عملکرد صدا و سیما ، مدیر پخش شبکه قرآن سیما ، مدیر روابط عمومی شبکه قرآن سیما و مدیر روابط عمومی و تبلیغات نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بوده است.

«محمدرضا قاسم‌تبار» به سمت مدیر گروه علوم قرآنی منصوب شد که بهره‌گیری از ظرفیت اساتید مجرب حوزه و علمای طراز برتر تفسیر و علوم قرآنی و شناسایی کارشناسان جدید توانمند رسانه ای این حوزه ، برنامه ریزی برای برنامه های جذاب و متنوع در همه عرصه های علوم قرآنی و توجه به ارتقاء کیفیت فنی و هنری تولیدات آن گروه با بهره گیری از قالب های متنوع برنامه سازی از جمله ماموریتهای این گروه است. قاسم تبار تحصیلات حوزوی را محضر آیت الله العظمی جوادی آملی سپری کرده و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق است.

وی پیش از این مدیرت دفتر، مدیر آرشیو، مدیر روابط عمومی، سرپرست تامین برنامه گروه محافل و مناسبت‌ها، مدیر گروه معارف، مسئول امور مجریان، مسئول امور تهیه‌کنندگان، عضو شورای طرح و برنامه شبکه قرآن سیما را برعهده داشته و همچنین عضویت در شورای معارف سیما و مدیریت روابط عمومی نمایشگاه بین المللی قرآن را نیز در طول ۳ سال  در کارنامه کاری خود دارد.

«محمدامین مهدوی» به سمت مدیر گروه آموزش منصوب شد در حکم وی ایجاد بسترهای لازم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص آموزش قرآن و ترویج شیوه های موثر حفظ قرآن کریم، بهره‌گیری از سبک‌های متنوع، جدید و جذاب در تولیدات آموزشی، تعامل با نهادها و مراکز قرآنی، بهره‌گیری مناسب‌تر از توان علمی و تجربی اساتید آموزش قرآن کریم و بهره‌گیری از فضای مجازی برای تحقق آرمان های شبکه مورد تاکید قرار گرفته است.

مهدوی ضمن گذراندن تحصیلات حوزوی ، لیسانس مدیریت دولتی، لیسانس روانشناسی عمومی و مدرس حوزه و دانشگاه است و از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به : ریاست دارالقرآن دانشکده عقیدتی سیاسی سپاه ، موسس موسسه قرآنی میعاد، مدیر دفتر نمایندگی شبکه قرآن سیما ، معاونت اجرایی دبیرخانه فعالیت های قرآنی سازمان بهزیستی کشور ، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن سیما ، مدیر آمار و اطلاعات عملکردی صدا و سیما و مدیریت ارزیابی عملکرد حوزه های برنامه ای صدا و سیما  اشاره کرد.

«علی ویسی» به سمت مدیر گروه تلاوت و نغمات دینی منصوب شد که در حکم وی بر برنامه‌ریزی جهت تدوین فرهنگ انس با قرآن ، توجه به نقش موثر تلاوت در جدول پخش برنامه ها ، بهره گیری از نظرات و مشورت های جامعه قرآنی کشور در انواع تولیدات و همچنین توجه به نقش تاثیر گذار نغمات قرآنی در جذاب ساختن جدول پخش و تولیدات شبکه و برنامه ریزی دقیق در این خصوص تاکید شده است.

ویسی کارشناس ارشد معارف اسلامی می باشد و پیش از این مدیریت گروه نغمات دینی، ناظر کیفی برنامه های قرآنی و تهیه کنندگی برنامه های مختلف در شبکه قرآن سیما عهده دار بوده است.

همچنین جاودان (مدیر گروه محافل و مسابقات) ، لک (مدیر طرح و برنامه) ، کلانتری (مدیر تامین برنامه) ، ثانی (مدیر آرشیو) ، کریمی (مدیر اطلاعات و برنامه ریزی) ، بانی (مدیر پخش) ، جعفریان (مدیر مالی) و حسین زاده (مدیر تولید و فنی) در سمت های خود ابقاء شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *