پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / ایران یک قدرت جهانی درحال ظهور است

ایران یک قدرت جهانی درحال ظهور است

ایران یک قدرت جهانی درحال ظهور است

ایران یک قدرت جهانی درحال ظهور است
ایران یک قدرت جهانی درحال ظهور است

ایران یک قدرت جهانی درحال ظهور است / یک مقام سپاه گفت ٬ قدرت جمهوری اسلامی ایران در حال ظهور جهانی است . قدرتی که مدافع مظلومان عالم است . پورتال خبری آبی پوشان گزارشی در همین باره تقدیم میکند …

سردار پاسدار علی شادمانی روز جمعه در آیین یادواره ۱۴ شهید روستای درازی و۷ شهید گمنام شهرستان دشتی استان بوشهر افزود: از جمعیت ۸۰ میلیونی ایران اسلامی بیش از ۷۰ درصد آن جوانان تشکیل می دهند که ظرفیت بزرگی برای تغییرات اساسی و حرکت به سوی پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می باشند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی با داشتن این جمعیت جوان، نخبه و پرشور و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و داشتن ذخایر بزرگ، سواحل طولانی دریا درشمال و جنوب کشور اگر بدرستی توسط دولت ها مدیریت شود یک قدرت توفنده و کم نظیر درسطح جهان خواهیم شد.
شادمانی اظهارداشت: همین حرکت جهادی وکم نظیرجوانان بود که با خود باوری ها و دستاوردهای علمی در زمینه نظامی، ایران اسلامی را به قدرت اول منطقه ای تبدیل کرده که دشمن جرات کمترین حرکت بر علیه این نظام را ندارد.
وی تاکیدکرد: امروز به واسطه ایثار و فداکاری شهدا و مجاهدت جوانان، ایران اسلامی به امن ترین کشور منطقه و جهان تبدیل شده است.
معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح به وضعیت امروز منطقه و تحلیل قدرت های نوظهور در سطح جهان اشاره کرد و افزود: بعد از فروپاشی شوروی، امریکا خود را به عنوان تنها قدرت جهانی مطرح کرد .
وی افزود: این درحالی است که این ادعای امریکا توخالی است و امروز کشورهای چین، روسیه، ژاپن، اتحادیه اروپا و ایران اسلامی به عنوان قطب های جدید و نوظهور جهانی مطرح هستند.
سردار شادمانی اضافه کرد: در وضعیت کنونی وظیفه خواص برای هدایت و ارشاد جامعه و توجه به داشته های خودمان و ظرفیت های عظیم فرهنگِی، اجتماعی واقتصادی داخلی بسیارسنگین تر شده است.
وی گفت: خواص باید با درک موقعیت بسیار خطر ناک کنونی که دوران گذر نظام تک قطبی به چند قطبی و ظهور قدرت های جدید و نظم نوین جهانی است باید پشت سر رهبری برای رسیدن کشور به قله های پیشرفت، افتخار و سربلندی درهمه زمینه ها حرکت کنند.
وی برگزاری این یادوارها را بهترین و بزرگترین کارفرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمن و انتقال فرهنگ ایثار، شجاعت و مقاومت به نسل جوان ذکر کرد.
در این آیین از خانواده شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر و شهید ابراهیم زارعی شهید شاخص سال روستای درازی تجلیل شد.
روستای درازی با ۱۵۰۰ نفر جمعیت از توابع شهرستان دشتی در ۹۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

گروه سیاسی – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *