چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار اقتصادی / اعطای کارت اعتباری تخفیف دار به فرهنگیان

اعطای کارت اعتباری تخفیف دار به فرهنگیان

کارت فرهنگیان

در چارچوب طرحی که مبتنی بر بانکداری الکترونیک می باشد قرار است نیاز فرهنگیان از طریق تعاونی فرهنگیان و شرکت های وابسته به بانک در زمینه کالاهای اساسی ارزان قیمت تامین شود.

سقف این کارت ها براساس ضوابط بانک مرکزی تعیین می شود، و زیرساخت های الکترونیکی این طرح آماده شده و قرار است کارگروهی در این راستا ایجاد شود تا بتواند این طرح ملی را اجرایی کند.

کارت اعتباری تخفیف دار به پیشکسوتان آموزش و پرورش نیز ارایه می شود.

بانک سرمایه یکی از بانک های خصوصی کشور است که جامعه فرهنگی از سهامداران عمده آن هستند و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، توافقنامه ای بین بانک سرمایه و وزارت آموزش و پرورش در این رابطه منعقد شد. براساس این توافقنامه سیاست های راهبردی و نقشه راه همکاری فی مابین ترسیم شده است .

مدیرعامل بانک سرمایه در باره این قرارداد گفت: در چارچوب این قرار داد علاوه بر صدور انواع کارت های اعتباری تخفیف دار؛ حمایت از توسعه طرح های علمی و فرهنگی و تجهیز مدارس و همچنین کمک به توسعه مسکن ارزان قیمت فرهنگیان و توسعه بانکداری الکترونیک در مجموعه وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار می گیرد البته در قالب این تفاهم نامه نصب کیوسک های الکترونیکی بانکی در مراکز فرهنگی نیز انجام می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای دانش آموزان قرار است خدماتی در قالب بانکداری الکترونیک به نسل آینده کشور ارایه شود البته این خدمات شامل صدور کارت های دانش آموزی و حساب های دانش آموزی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *