سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار تکنولوژی / استاپر پارکینگ

استاپر پارکینگ

استفاده از استاپر پارکینگ جهت بالا بردن ایمنی در هر پارکینگ و گاراژی ضرورت دارد. شما می توانید با خرید کار استاپر پارکینگ و نصب آن امنیت خودروی خود را تضمین کنید.

استاپر پارکینگ

استاپرها عموما از پلاستیک و لاستیک قابل بازیافت و یا بتن ساخته می شوند و در تمامی پارکینگ های عمومی و اختصاصی قابل استفاده می باشند. بهتر است با شناخت انواع کار استاپرها و ویژگی مد نظر خود (نصب آسان،دوام و ماندگاری، سازگاری با محیط زیست و غیره) خرید مناسب با انتظار خود از این وسیله انجام دهید.

کار استاپر پارکینگ

کار استاپر بتنی

دوام و ماندگاری این نوع کار استاپر رابطه مستقیم با محل نصب آن دارد. اگر در فضایی سرپوشیده و داخل ساختمان نصب شود طول عمر آن حداکثر خواهد بود. اگر در فضای باز و خارج از محیط ساختمان نصب شود به دلیل تماس با عناصر محیطی بیشتر دچار سایش و فرسودگی می شود.

کار استاپر پلاستیکی

این نوع کار استاپر از جمله تجهیزات پارکینگی است که بسیار مناسب استفاده در محیط های سرپوشیده و داخل ساختمان و هم در فضای باز و محیط های بیرون از ساختمان است. تنها نکته قابل ذکر استاپر پلاستیکی این است که در محیط های با گرمای شدید و درجه حرارت بالا، به دلیل جنس پلاستیک استفاده شده در آن ممکن است ذوب شود. در شرایط عادی ماندگاری بسیار بالایی داشته و نگه داری آن آسان است.

کار استاپر پارکینگ

کار استاپر لاستیکی

بهترین نوع کار استاپر، کار استاپر لاستیکی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر درجه حرارت و دمای بالا، روغن، رطوبت و نور دارد و در مقایسه با کار استاپر پلاستیک و بتنی دوام و ماندگاری بیشتری دارد. این وسیله قابل استفاده در داخل و خارج ساختمان است.

نصب کار استاپر پارکینگ

نصب کار استاپر پلاستیکی و لاستیکی بسیار آسان است به طوریکه شما تنها به چند پیچ و مهره نیاز خواهید داشت اما نصب استاپرهای بتنی به دلیل وزن زیاد نیاز به چندین نفر نیرو و نیز ماشین های مخصوص دارد.

 استاپر دوطرفه پارکینگی

استاپر دوطرفه پارکینیگی

منبع : https://fajrtraffic.com/pages/79/parking-stop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *