جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟

آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟

آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟

آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟

آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟ پورتال خبری آبی پوشان : عده ای میگویند رجوی سال‌ها قبل در بمباران‌های آمریکا در عراق یا کشته شده یا به‌شدت آسیب دیده است . روایت کامل از مسعود رجوی در ادامه تقدیم شما سروران می شود …

خیال‌پرداز و متوهم! رفتار حاکمان سعودی را در کلمات زیادی می‌توان تعریف کرد که دو نمونه آنها ذکر شد. آنها به خوبی به قدرت ایران واقف هستند و به هر طریقی سعی دارند خود را هم سطح کشورمان نشان دهند. هنوز حادثه منا از اذهان پاک نشده بود که روزنامه سعودی الوطن از مهم‌ترین رسانه‌های رسمی آل سعود در گزارشی تلاش کرد افکار عمومی را از پشت‌پرده انفجارهای اخیر عربستان از طریق اتهام‌زنی به ایران منحرف کند و در این زمینه با افرادی به‌اصطلاح تحلیلگر که با دریافت دلارهای نفتی سعودی حاضر به دروغگویی و اتهام‌زنی به هر فرد و طرف و کشوری که آل سعود بخواهد، هستند به مصاحبه پرداخته تا در پایان اینگونه به‌خیال واهی خود نتیجه‌گیری کنند که انفجارهای اخیر در عربستان کار ایران بوده است و حالا هم که شاهزاده سعودی در اجتماع منافقین در پاریس حضور پیدا می‌کند.

دیروز دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اجتماع اخیر منافقین در پاریس با حضور یک شاهزاده سعودی گفت: سعودی‌ها اخیرا تمام گروه‌های تروریستی ضد ایرانی که مدت‌ها در لاک شکست خودشان فرو رفته بودند را از قبرستان‌هایشان بیرون می‌کشند و با پول‌ها و آموزش‌هایی که در اختیار آنها قرار می‌دهند، این گروه‌ها را به جنگ و خرابکاری برعلیه ایران تحریک می‌کنند.

آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین علی یونسی درباره برگزاری کنفرانس منافقین در پاریس و سخنرانی ضد ایرانی ترکی فیصل در این همایش، گفت: این اجتماع مساله جدیدی نیست و منافقین این مانور را هر سال برگزار می‌کنند که عمدتا برای پوشاندن تضاد‌ها، مشکلات و بن‌بست‌های داخلی خودشان صورت می‌گیرد و به‌شدت مصرف داخلی دارد. وی افزود: حقیقت این است که سازمان مجاهدین خلق (منافقین) مدت‌هاست که مرده است؛ به‌طوری که امروز تنها اسمی از آن باقی مانده است. از طرف دیگر اکثر اعضای این گروهک به‌شدت دچار پیری، اضمحلال و بی‌انگیزگی شده‌اند و به دلیل اینکه فهمیده‌اند مهره سرویس‌های جاسوسی هستند با مشکلات متعدد سیاسی و ایدئولوژیک دست و پنجه نرم می‌کنند؛

آنان در حال حاضر به‌شدت با خودشان درگیرند. به همین دلیل برگزاری این مانور‌ها به خاطر روحیه دادن به نیروهای خودشان است. وزیر اطلاعات دولت اصلاحات تنها اتفاق جدید در کنفرانس امسال سازمان مجاهدین را شرکت ترکی فیصل رئیس پیشین سازمان اطلاعات و امنیت خارجی عربستان دانست و توضیح داد:

مساله این است که مقامات اطلاعاتی سعودی از فهم مسائل اطلاعاتی- امنیتی منطقه به‌ویژه جمهوری اسلامی عاجز هستند وگرنه شرکت فیصل در این همایش و اظهاراتش با ساده‌ترین اصول اطلاعاتی و امنیتی یک کشور که حفظ مسائل امنیتی دراز مدت آن کشور است، مطابقت ندارد. وی ادامه داد: فیصل با این خبطی که انجام داد، دو چیز را برای ما مشخص کرد؛ یکی اینکه برای نخستین بار مرگ سرکرده منافقین را اعلام کرد و این چیزی بود که منافقین نمی‌خواستند آن را افشا کنند، اما این اتفاق افتاد و برایشان هم خیلی بد شد؛ دوم اینکه از رابطه نزدیک و عمیق عربستان با این گروه تروریستی پرده برداشت.

آیا مسعود رجوی قبلا مرده است؟

رجوی قبلا مرده بود

وی درباره اینکه منافقین اعلام کرده‌اند که سلاح را زمین گذاشته‌اند، ادامه داد: البته گروه منافقین از زمانی که رسما بر علیه جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه کردند، هیچگاه صریحا موضعشان را تغییر ندادند، بلکه به اقتضای زمان اگر قدرت نظامی داشتند علیه جمهوری اسلامی حرکاتی را انجام می‌دادند ولی اگر احساس می‌کردند نمی‌توانند، آن را به زمان دیگری موکول کرده‌اند. وی سناریوهای مطرح شده درباره اعلام مرگ مسعود رجوی را درست ندانست و درباره مرگ رجوی گفت: رجوی سال‌ها قبل در بمباران‌های آمریکا در عراق یا کشته شده یا به‌شدت آسیب دیده است، به حدی که قابل حضور در انظار نبوده است؛ اما او به احتمال قریب به یقین در همان سال‌ها فوت شده، ولی منافقین به دلایل زیادی نمی‌خواستند تاکنون آن را اعلام کنند.

گروه سیاسی – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *