سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار تکنولوژی / آشنایی با سیستم سایت ساز

آشنایی با سیستم سایت ساز

سایت ساز چیست ؟

سایت ساز یکی از پیشرفته تریت تکنولوژی های تولید محتوا و صفحات وب هست که در طول چند سال اخیر توجه ویژه ای به آن شده و از امکانات آن برای ایجاد وب سایت با موضوعات و مضامین مختلف استفاده می شود.

قطعا اگر در سال ۲۰۱۹ میلادی زندگی می کنید از اهمیت اینترنت، تبادل داده آنلاین و همین طور تکنولوژی در زندگی خود واقف هستید.

سیستم سایت ساز

نکته ی مهم این است که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی تمام افراد به این موارد آشنا نبوده و اگر شما به عنوان صاحب یک کسب و کار و استارتاپ به تازگی پیشرفتی در صنعت و حیطه شغل خود داشته اید احتمالا فکر طراحی یک سایت به ذهنتان رسیده است.

تفاوت سایت ساز با برنامه نویسی پایه ای وب

تنها کافیست سری به وب سایت شرکت های طراحی و توسعه صفحات وب بزنید تا از قیمت های بالای آن ها باخبر شوید و باید گفت که ممکن است ایجاد یک وب سایت هر چند استاتیک، هزینه ی هنگفتی را برای شما به ارمغان آورد.

در این مواقع سایت ساز ارزان به داد شما می رسند، تکنولوژی های ارتباط با مشتری که به صورت کاملا حرفه ای برنامه نویسی و با استفاده از الگوریتم های خاص و اختصاصی کد شده اند و شما با چند کلیک می توانید صاحب وب سایت خود شوید.

با امکانات کاملی که هر سایتی ممکن است هر سایتی داشته باشد.

ویژگی های مهم سیستم سایت ساز

سرعت بالا در طراحی یکی از امکانات ویژه ای است که به شما اجازه می دهد سایت خود را در زمانی کاملا کوتاه طراحی کنید، بدون نقص های کدنویسی، طراحی قالب که بسیار زمانبر و پیچیده است و یا حتی راه اندازی سیستم های مدیریت محتوا که عموما مشتریان نمی دانند این سیستم ها چه امکاناتی در اختیارشان قرار می دهند و یا از آن ها چه می خواهند.

طراحی ریسپانسیو و مناسب سئو

ویژگی بعدی طراحی تنها با چند کلیک است و این که شما می توانید به صورت حرفه ای قالبی مناسب با کسب و کار و موضوع وب سایت خود انتخاب کنید که هم از نظر سئو سایت و بهینه سازی برای گوگل و رشد در موتور های جستجو سفارشی سازی شده باشد.

ضمن این که قالب ها ریسپانسیو بوده و امکان مشاهده در موبایل و تبلت های هوشمند را نیز دارند.

سایت ساز حرفه ای با کم ترین هزینه

از یک سوی دیگر مهم است که قالب سایت شما که نشانگر موضوع فعالیت و اهمیت کاربران برای صاحب وب می باشد را به خوبی انتخاب کنید. قالب های زیادی نیز به همین منظور در دسترس شما قرار می گیرند.

حال اگر هنوز در این باره تردید دارید می توانید امکانات این سایت ساز حرفه ای را به صورت آزمایشی تست کنید و با درگ های ساده سایت مناسب خود را طراحی کنید. اگر وب سایتی ایده آل شماست می توانید کاملا شبیه به آن سایت خود را ایجاد و وارد جستجو های گوگل کنید.

بخش مهم دیگر در انتخاب سایت ساز  هزینه است، که معمولا در این بخش ما نسب به طراحی اختصاصی هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد . همشریان مشهدی می توانند با سفارش طراحی سایت مشهد از تخفیف ویژه برخوردار شوند .

طراحی سایت فروش بلیط 

یکی دیگر از خدمات سایت ساز آرت دیزاین طراحی سایت فروش بلیط است . یک سامانه قدرتمند برای فروش بلیط انواع کنسرت ، همایش ، تئاتر و کلیه برنامه هایی که در آن خدمات بلیط فروشی انجام می گیرد . این سامانه با زبان برنامه نویسی asp.net و تکنولوژی mvc نوشته شده و بسیار سریع است .

شما می توانید در این سامانه به راحتی اقدام به طراحی و تعریف بلیت نمایید و برای هر ردیف یا صندلی قیمت مد نظر خود را وارد نمایید . سایت فروش بلیط شما می تواند به درگاه پرداخت زرین پال و یا بانک های دولتی و پنل پیامک متصل شود . ثبت نام و خرید بلیط در این سایت بسیار راحت است و ما یک اپلیکیشن چک بلیط نیز به شما تحویل خواهیم داد تا بتوانیم به راحتی بلیط های فروخته شده را چک نمایید . از دیگر خدمات این سامانه امکان قیمت گذاری بلیط ها با دلار و پرداخت ریالی برای عزیزان خارج از کشور می باشد . شما می توانید دمو این سیستم را پس از درخواست تماس با سایت ساز آرت دیزاین دریافت نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *