دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / همه سفارت خانه ها را به بالای برج میلاد ببرید

همه سفارت خانه ها را به بالای برج میلاد ببرید

برج-میلاد

در پی توافقات هسته ای و اجرای برجام و شکسته شدن تحریمها که با تلاش دولت محترم و به خصوص جناب ظریف و در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب انجام شد ملت ایران به امیدهایی دست یافته اند و حتی کسانی که نمیدانند سود این رفع تحریمها چیست هم امیدوارنه به آینده کشور نگاه میکنند .

اما در این بین دلواپسانی هستند که همسو با اسرائیل و وهابیون از این توافقات ناراحت هستند و منافع خود را در خطر میبینند و ترس ملت از حمله و بالا رفتن این افراد خودجوش از دیوار سفارت ها هست . افرادی خودسر که کسی نمیداند چه کسی هستند و از کجا می آیند و از دیوارها بالا میروند و حتی سردار نقدی عزیز هم فرمودند که این افراد جزو نیروهای ما نیستند و آنها را به حزب الهی ها نسبت ندهید !!!

حال که این افراد با وجود داشتن عکسها و فیلمها قابل شناسایی نیستند و خیلی هم خطرناک هستند و ممکنه در آینده از دیوارهای دیگر سفارتها هم بالا بروند پیشنهادی داشتیم که سفارت خانه های تمام کشورهای حاضر در تهران را به بالای برج میلاد ببرند . دیوار این برج بلندترین دیوار تهران است و بالا رفتن از آن سخت خواهد بود و بهترین کار برای جلوگیری از دیوارنوردان همین پیشنهاد است .

امید است که این پیشنهاد در دستور کار وزارت محترم خارجه و دیگر ارگانهای مرتبط قرار بگیرد تا یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دلواپسان و حامیان اسرائیلی و صعودیشان به خطر نیافتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *