شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / فلوجه از داعشی ها پاکسازی شد

فلوجه از داعشی ها پاکسازی شد

فلوجه از داعشی ها پاکسازی شد

فلوجه از داعشی ها پاکسازی شد
فلوجه از داعشی ها پاکسازی شد

فلوجه از داعشی ها پاکسازی شد / پورتال خبری آبی پوشان : خبر خوش آزاد شدن فلوجه در رسانه های خاورمیانه ٬ دست به دست میشود و عراقی ها شعار میدهند عراق جای یک داعشی هم نیست … گزارش آزاد شدن فلوجه را در ادامه مطالعه کنید …

“العبادی همچنین برنامه بعدی نیروهای عراقی را آزادسازی شهر موصل از چنگ داعش اعلام کرد و از آزادسازی بقایای مراکز استقرار تروریست ها در فلوجه تا ساعاتی دیگر خبر داد.”

به نقل از وب سایت عراقی “سومر”، “حیدر العبادی” نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در سخنانی کوتاه آزادی فلوجه را اعلام کرد.

نخست وزیر عراق همچنین برنامه بعدی نیروهای عراقی را آزادسازی شهر موصل از چنگ داعش اعلام کرد و از آزادسازی بقایای مراکز استقرار تروریست ها در فلوجه تا ساعاتی دیگر خبر داد.

 العبادی خطاب به داعشی ها گفت: هیچ جایی در عراق ندارید، از کشور ما بروید، عراق برای عراقی ها است.

نخست وزیر عراق با بیان اینکه موصل هدف بعدی ما است گفت: پیروزی در موصل بسیار نزدیک است.

بنا به این گزارش، فرماندهان جنگ علیه داعش نیز درنامه ای به حیدرالعبادی آزادی شهرفلوجه را به وی اعلام کردند.

“محمد الغبان” وزیر کشور عراق پس از خبری آزادی فلوجه برای آگاهی از آخرین وضعیت میدانی در فلوجه وارد این شهر شد.

“شاکر جودت،” فرمانده پلیس فدرال عراق در یک پیام تلویزیونی که از مرکز شهر فلوجه پخش شد، آزادی این شهر از سلطه چندساله تکفیری های داعش را اعلام کرد.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر نیروهای عراقی کنترل مرکز فلوجه را به دست گرفته اند و ساختمان فرمانداری این شهر هم اکنون تحت کنترل عراقی ها است.

“عبد الوهاب الساعدی”، فرمانده عملیات آزادسازی فلوجه نیز اعلام کرد تمامی مراکز و ساختمان های دولتی فلوجه اکنون در اختیار نیروهای عراقی است و شمار کمی از افراد غیر نظامی در این شهر حضور دارند.

در این ارتباط، وب سایت شبکه السومریه عراق گزارش داد: “نوری المالکی” با تبریک آزادسازی فلوجه از دست داعش، خواستار همکاری دستگاه های دولتی و امنیتی برای استقرار و رفاه حال آوارگان و جنگ زده های فلوجه شد.

السومریه ادامه داد: “هادی العامری” رییس سازمان “بدر” هم به داعشی ها گفت که شکست شما مایه لذت ما شد و به امید دیدار تا پیروزی بعدی!

گروه سیاسی – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *