شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / خطر حمله اسرائیل به ایران چقدر است؟

خطر حمله اسرائیل به ایران چقدر است؟

خطر حمله اسرائیل به ایران چقدر است؟

خطر حمله اسرائیل به ایران چقدر است؟
خطر حمله اسرائیل به ایران چقدر است؟

خطر حمله اسرائیل به ایران چقدر است؟ آیا احتمال دارد رژیم صهیونیستی خودسرانه به ایران حمله کند؟ آیا این رژیم فاسد به خود چنین اجازه ای میدهد؟ حامیان ایران در جنگ با صهیونیست ها چه کشورهایی هستند ؟ پورتال خبری آبی پوشان گزارش میدهد …

یک وکیل دموکرات آمریکایی اظهار داشت احتمال دارد رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن توافق هسته‌ای به ایران حمله کند.

«آلن درشوئیتز،» یک وکیل لیبرال دموکرات آمریکایی و استاد سابق دانشگاه هاروارد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی از هیچ اقدامی برای حفظ امنیت خود فروگذار نخواهد کرد، اظهار داشت اسرائیل ممکن است بدون در نظر گرفتن توافق هسته‌ای ایران و شش قدرت جهانی، به طور خودسرانه به ایران حمله کند.

 

درشوئیتز همچنین افزود: در صورتی که «بنیامین نتانیاهو،» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بر اساس اطلاعات موثق به این نتیجه برسد که ایران در تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای است، هرگز اجازه نخواهد داد چنین اتفاقی بیفتد. این وکیل لیبرال دموکرات که از طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا به‌‍شمار می‌رود بر سر توافق هسته‌ای ایران اختلافات شدیدی با وی پیدا کرد.

 

مؤسسه صهیونیستی «امت،» (EMET) هفته گذشته به این استاد سابق حقوق که از طرفداران سرسپرده اسرائیل است، نشان افتخار «صدای حقیقت» اعطا کرد. پیش از این نیز محافظه‌کاران تندرویی از قبیل «تد کروز،» سناتور جمهوری‌خواه ایالت تگزاس، «تام کاتن،» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آرکانزاس، «لوئی گومرت،» نماینده حوزه انتخابیه اول تگزاس و «مایک هاکبی،» فرماندار سابق آرکانزاس و نامزد انصرافی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، به دریافت این نشان «به اصطلاح افتخار» نائل آمده‌اند. این در حالی است که درشوئیتز به عنوان یک دموکرات این جایزه سرسپردگی به صهیونیست‌ها را دریافت می‌کند. شمار دموکرات‌هایی که تاکنون نشان افتخار این مؤسسه صهیونیستی را دریافت کرده‌اند در مقایسه با تعداد جمهوری‌خواهان بسیار پایین است.

 

«راحیل رضا،» نویسنده زن مسلمان و پاکستانی‌تبار مقیم کانادا نیز از جمله افرادی است که نشان افتخار مؤسسه صهیونیستی امت را دریافت کرده‌اند.

 

درشوئیتز در پاسخ به پرسش «آیا اوباما درخصوص امنیت رژیم صهیونیستی مسامحه می‌کند؟» اظهار داشت دولت کنونی آمریکا در بسیاری موارد گام‌های مهمی برای تضمین امنیت اسرائیل برداشته است. وی افزود: تنها نقطه اختلاف فاحش میان آمریکا و اسرائیل درباره ایران است که مسئله‌ای امنیتی محسوب می‌شود. دولت اوباما تصور می‌کند با حمایت از توافق هسته‌ای ایران در واقع امنیت اسرائیل را تا ۱۰ سال آینده تضمین می‌کند. البته من با آن‌ها موافق نیستم. نتانیاهو هم همینطور.

گروه سیاسی – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *