پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار اجتماعی / تشخیص دختران مجرد به شیوه داعش

تشخیص دختران مجرد به شیوه داعش

 تشخیص دختران مجرد به شیوه داعش

 تشخیص دختران مجرد به شیوه داعش
تشخیص دختران مجرد به شیوه داعش

 تشخیص دختران مجرد به شیوه داعش

پورتال خیری ٖآبی پوشان : داعش از شیوه ی عجیبی برای تشخیص دختران مجرد استفاده میکند . شیوه ای که شاید فقط داعشی ها از آن استفاده میکنند . امیدواریم داعش هر چه زودتر نابود شود و امیدواریم ظلم موجود در جهان همچنین …

این بار رهبران فکری داعش برای تشخیص زنان مجرد از زنان شوهردار، دستور دادند تا پوشش ویژه ای در این خصوص برای زنان در نظر گرفته شود.

شاهدان عینی در شهر موصل عراق از شدت یافتن افراطی گری های گروهک تروریستی داعش خبر می دهند. این بار رهبران فکری داعش برای تشخیص زنان مجرد از زنان شوهردار، دستور دادند تا پوشش ویژه ای در این خصوص برای زنان در نظر گرفته شود.

زنان داعشی به دستور رهبران فکری این گروهک تروریستی به کلیه دختران و زنان مناطق تحت سیطره خود در شمال غرب عراق اعلام کردند تا از این به بعد زنان مجرد از نقاب سفید در کنار پوشش اسلامی خود استفاده کنند و زنان شوهردار نیز با همان پوشش سابق خود با نقاب مشکی در انظار عموی ظاهر شوند.

بر پایه این گزارش، مردم شهر موصل به دنبال اعلام این قانون، برای جلوگیری از سوء استفاده های داعش از بیرون آمدن زنان و دختران خود به جزء برای مسائل ضروری خودداری کرده اند. چندی پیش داعشی ها دو دختر جوان را در موصل ربوده بودند.

رهبران داعش از طریق این گونه اقدامات سعی دارند تا مردم را در تنگنا قرار دهند و واکنش آنها را در مورد پذیرش قوانین داعشی و میزان اطاعت پذیری آنها مشاهده کنند.

 

گروه اجتماعی – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *