دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار سیاسی / احمدی نژاد برای رقابت بهار ۹۶ آماده می شود

احمدی نژاد برای رقابت بهار ۹۶ آماده می شود

احمدی نژاد برای رقابت بهار ۹۶ آماده می شود 

احمدی نژاد
احمدی نژاد

پورتال خبری آبی پوشان :

مصطفی داننده: همانطور که پیش بینی می‌شد احمدی نژاد و حلقه نزدیک به او در آغاز سال ۹۵ فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ آماده می‌کنند. رئیس جمهور سابق ایران در واکنش به سوال خبرنگاری در مورد حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت:« انشاالله سال ۹۶ همه همدیگر را خواهیم دید.»

پیش از این نیز احمدی نژادی‌ها خبر از حضور احمدی نژاد در انتخابات داده بودند و حتی اعلام کرده بودند که او با وعده یارانه ۲۵۰ هزار تومانی برای هر ایرانی وارد کارزار خواهد شد. آنگونه که از شواهد پیداست احمدی نژاد اطمینان پیدا کرده است که برجام به سرانجام نخواهد رسید و مردم از دولت روحانی سرخورده خواهند شد. همین ناکامی و سرخوردگی باعث می‌شود تا دوباره به سوی احمدی نژاد دست دراز کنند.

احمدی نژاد همچون دو انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ قصد دارد با شعارهای اقتصادی با تاکید بر طبقه ضعیف جامعه برای خود رای کسب کند. رئیس جمهور سابق ایران با عدم حضور در انتخابات مجلس نشان داد که به فضای پارلمان علاقه‌ای ندارد و بیتشر دوست دارد در راس قوه مجریه حیات سیاسی خود را ادامه دهد. بسیاری از وزرایی که با احمدی نژاد کار کرده‌اند معتقد هستند که او آدم مشورت و کارهای تیمی نیست به خاطر همین نمی‌تواند به عنوان یک نماینده مجلس در پارلمان حضور داشته باشد. به این نکته هم باید دقت کنیم که احمدی نژاد همیشه دوست داشته است نفر اول باشد اما در مجلس کسی نفر اول است که همفکران بیشتری داشته باشد. احمدی نژاد به دلیل فقدان یک جریان سیاسی، به طور طبیعی نمی‌توانست جریان منتسب به خود را راهی مجلس کند و اگر با این پستوانه راهی مجلس می‌شد نهایتا تنها می‌شد او را نماینده مردم تهران در پارلمان خطاب کرد.

بر همین اساس او خود را آماده انتخابات ریاست جمهوری کرده است. حمله به برجام و دولت یازدهم با چاشنی شعارهای اقتصادی مانند یارانه ۲۵۰ هزار تومان مهم ترین استراتژی‌های احمدی نژاد برای انتخابات خرداد ۹۶ است.

عبدالرضا داوری مشاور پرحاشیه احمدی نژاد در این روزها بر این باور است که :« به جز احمدی نژاد هیچ کس توان تغییر ریل دولت روحانی را ندارد. ظرفیت شکست دادن روحانی در سال ۹۶ منحصر در محمود احمدی نژاد است.»

بدین ترتیب می‌توان گفت که محمود احمدی نژاد و یارانش در بهار سال ۹۵ خود را برای رقابت در بهار ۹۶ آماده می‌کنند. باید منتظر بود تا در ماه‌های پیش رو احمدی نژاد به طور رسمی وارد فضای سیاسی کشور شود و در مجامع عمومی به دولت روحانی بتازد. سپهر سیاست ایران بازهم باید خود را برای سخنان بی‌پروای احمدی نژاد آماده کند.

گروه سیاسی – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *