سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
خانه / اخبار اجتماعی / پسری که از یک زن مطلقه اخاذی می کرد دستگیر شد

پسری که از یک زن مطلقه اخاذی می کرد دستگیر شد

زن جوان مطلقه ای  به پلیس مراجعه کرد و از یک پسر شکایت کرد.

 او گفت: چند سال قبل از شوهرم جدا شدم و به تنهایی زندگی می‌کردم. ۶ ماه قبل در یک گروه تلگرامی با پسر جوانی به نام آرش آشنا شدم. مدتی از ارتباط ما در فضای مجازی گذشته بود که ابراز علاقه کرد و از من خواست بیشتر باهم آشنا شویم. او مرا چندین بار به خانه‌اش دعوت کرد و من غافل از نقشه‌ای که او در سر دارد به خانه او رفت و آمد می‌کردم. اما آرش از اطمینان من سوء استفاده کرد و بدون آنکه متوجه شوم از من فیلم تهیه کرده بود.

اوادامه داد: مدتی از این دوستی گذشته بود که تماس‌های تهدید‌آمیز آرش شروع شد. زمانی که یکی از فیلم‌ها را برایم فرستاد شوکه شدم. نمی‌دانستم چکار باید کنم. اگر او فیلم‌های مرا در فضای مجازی منتشر می‌کرد زندگی‌ام نابود می شد.
به آرش التماس کردم که این کار را نکند و او در ازای این کار از من پول خواست. دفعات اول با چند میلیون تومان راضی می‌شد اما این اواخر مبالغ به قدری بالا رفت که مجبور شدم ماشینم را بفروشم و به آرش پول بدهم. اما او دست بردار نبود، آنقدر مرا تهدید کرد و از من پول خواست که تصمیم گرفتم از پلیس کمک بخواهم.
با شکایت زن جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و پسر جوان دستگیر شد. در حالی که در بازرسی از خانه پسر جوان فیلم‌های سیاهی که او گرفته بود، کشف شد،آرش به اخاذی از زن جوان اعتراف کرد.
او گفت: این کار را فقط برای هیجان و سرگرمی و البته رسیدن به پول انجام دادم و واقعاً قصدم انتشار این فیلم‌ها در فضای مجازی نبود.
با اعتراف پسرجوان، اوبا قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *