سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار مذهبی / زمان فراخوان سومین دوره جشنواره قرآنی آیات

زمان فراخوان سومین دوره جشنواره قرآنی آیات

قرآن-کریم

فراخوان سومین دوره جشنواره قرآنی «آیات» که قرار بود در زمستان سال جاری اعلام شود  به دلیل نرسیدن بودجه مناسب به سال آینده موکول شد.

«ﻋﻠﯽﺍﺻﻐﺮ ﺍﻣﯿﺮﻧﯿﺎ» ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺩﻓﺘﺮ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻭ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﻋﺘﺮﺕ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼﻣﯽبا اعلام این مزلی افزود: سومین دوره جشنواره قرآنی «آیات» در ۱۰ رشته برگزار خواهد شد، افزود: دومین دوره این جشنواره در ۲۲ رشته برگزار شد اما ما سعی کردیم جشنواره قرآنی «آیات» را به صورت منظم‌تر و متمرکز برگزار کنیم تا با جذب هنرمندان و اقشار مختلف مردم بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه نهادینه سازیم.

امیرنیا با اشاره به ابلاغ فراخوان جشنواره قرآنی «آیات» به استان‌ها، خاطر نشان کرد: با توجه به تزریق بودجه به معاونت قران و عترت ارشاد ما فراخوان جشنواره قرآنی «آیات» را به استان‌های ابلاغ کردیم تا آنها بر اساس توانمندی و ظرفیت‌ها نحوه آمادگی خود برای برگزاری جشنواره را اعلام کنند.

اختتامیه جشنواره «آیات» سال ۹۵ برگزار می‌شود

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺩﻓﺘﺮ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻭ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﻋﺘﺮﺕ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻭ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺍﺳﻼﻣﯽ با بیان اینکه برخی رشته‌های جشنواره قرآنی «آیات» در استان‌های منتخب برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم با بودجه واریز شده بتوانیم جشنواره قرآنی «آیات» را با برنامه‌ای مدون برگزار کنیم.

وی درباره زمان اعلام فراخوان جشنواره «آیات»، افزود: فراخوان این جشنواره بهار سال آینده منتشر می‌شود و با توجه به لزوم ایجاد نوآوری در تولید ما سعی می‌کنیم زمان مناسبی برای برگزاری جشنواره آیات در نظر بگیریم به طوری که حتی ممکن است اختتامیه جشنواره آیات در سال ۱۳۹۵ برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *