یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه / اخبار تکنولوژی / ریپورت تلگرام حذف شد

ریپورت تلگرام حذف شد

تلگرام2

یکی از مواردی که کاربران زیادی در تلگرام با آن دست به پنجه بودن مشکل ریپورت تلگرام بود که کاربران زیادی را با مشکل روبرو میکرد .

اصل این امکان میتوانست منطقی و درست باشد و در اصل این امکانات برای آن قرار داده شده بود تا کسانی که اسپم زیادی برای کاربران دیگر ارسال میکنند دیگر نتوانند به کار خود و مزاحمتشان ادامه بدهند ولی اینگونه موارد برای کشور ما و کاربران آماتور ما خوب نیست که یک شماره و آی دی رو در گروه ها پخش میکردند تا ریپورت شوند و قاطعانه میتوان گفت بالای ۵۰ درصد کاربران ریپورت میشدند .

در ابتدا برای حل این مشکل ایمیلی در نظر گرفته شده بود و کاربران از تلگرام میخواستند مشکل ریپورت بودنشان را حل کنند ولی با بالا رفتن تعداد ایمیل ها دیگر به این ایمیل ها ترتیب اثر داده نمیشد و راه های دیگر مانند ارسال شکلکهای زیاد از سوی کاربران دیگر که در لیست طرف نبودند و… مورد استفاده قرار میگیرفت .

از دو روز قبل تلگرام کلیه ریپورتها را حذ کرده و دیگر کاربران با این مشکل مواجه نیستند و میتوانند فعالیت کنند . هنوز مشخص نیست که ریپورت بودن به کلی از تلگرام برداشته شده و یا به صورت موقت و ریپورتهای قبلی بخشیده شده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *