جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار هنری / توزیع آلبوم موسیقی بگو نه بین مسافران نوروزی

توزیع آلبوم موسیقی بگو نه بین مسافران نوروزی

آلبوم موسیقی «بگو نه» با صدای شش خواننده منتشر شد و نوروز بین مسافران توزیع می‌شود.«تو از آدما به دوری» با صدای رضا صادقی، «درخت ایستاده می‌میر‌د» با صدای علیرضا عصار، «تازه شو» با صدای فریدون آسرایی، «بگو نه» با صدای حامد زمانی، «حریم» با صدای مجتبی کبیری و «بن بست» با صدای حمید فولادی آثار این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

عبدالجبار کاکایی، فرید احمدی، افشین مقدم، حامد زمانی و اسماعیل فرزانه، ترانه‌سرایان این موسیقی‌ها هستند. آهنگسازی و تنظیم این شش ترانه را فواد حجازی، حمزه قدیانی، علی‌اکبر کردبچه و امیر جمالزاده انجام داده‌اند.

آلبوم بگو نه

این آلبوم موسیقی توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر منتشر شده است. در این‌باره، فرزین رحیم‌نظری – مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر – با بیان این‌که هنر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سطح اطلاع افراد جامعه نسبت به این آسیب‌ها نقش موثری دارد، گفت: هنر مقوله‌ای گسترده است و انواع هنرهایی که هر کدام به شکلی روی افراد و ذهن آن‌ها تأثیر مثبت دارند، بی‌شمارند. مثلا فیلم و موسیقی تأثیر بسزایی بر ذهن مخاطب دارد و بهترین ابزار برای انتقال اطلاعات محسوب می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع اعتیاد در جامعه باید به طریقی به جوانان و نوجوانان یاد داد که چگونه در مقابل هم‌سالان خود در برابر تعارف مصرف مواد مخدر مقاومت کنند و به آن نه بگویند، چراکه مطالعات نشان می‌دهد یکی از راه‌های اثربخش پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، آموزش مهارت‌های زندگی است و این‌که افراد بتوانند از این طریق توانمندی‌های خود را افزایش دهند و در مقابل انواع مواد مخدر «نه» بگویند. بر همین اساس، با توجه به علاقه جوانان و نوجوانان کشور به موسیقی، آلبوم «بگو نه» با شش قطعه و با صدای شش خواننده با هدف پیشگیری از اعتیاد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تولید و منتشر شده است.

این آلبوم در ایام نوروز ۱۳۹۴ توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی شهرها به‌صورت رایگان بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *