چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
خانه / اخبار پزشکی / استعفا وزیر بهداشت یک شایعه بود

استعفا وزیر بهداشت یک شایعه بود

استعفا وزیر بهداشت یک شایعه بود

استعفا وزیر بهداشت یک شایعه بود
استعفا وزیر بهداشت یک شایعه بود

استعفا وزیر بهداشت یک شایعه بود / در روزهای اخیر اکثر صفحات مجازی از استعفای آقای وزیر بهداشت گفته بودند . پورتال خبری آبی پوشان برای شفاف سازی بیشتر گزارشی را تهیه کرده است که در ادامه تقدیم شما خواهد شد . سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شایعه تهدید وزیر بهداشت به استعفا را تکذیب کرد.

ایرج حریرچی در گفت وگو با ایرنا، با اعلام این مطلب افزود: از صبح امروز در برخی سایت های خبری و فضای مجازی شایعاتی مبنی بر تهدید وزیر بهداشت به استعفا منتشر شده است که هیچ مبنایی ندارد و از اساس کذب است.

قائم مقام وزیربهداشت گفت: با کمال تاسف در هفته های اخیر شایعات و جوسازی‌های نادرستی علیه وزارت بهداشت در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دیده می‌شود اما ما مسئولان وزارت بهداشت بدون توجه به این حاشیه سازی‌ها عزم مان برای خدمت رسانی به مردم جزم است.

وی افزود: هفته گذشته نیز چنین جوسازی هایی علیه رییس سازمان غذا و دارو دربرخی رسانه‌ها دیده شد اما همه مسئولان وزارت بهداشت بدون توجه به این مطالب به خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت ادامه می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکیدکرد: ازنظرمسوولان این وزارتخانه هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که برای بهبود سلامت مردم خدمت کنیم و در نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین خدماتی را به مردم ارائه کنیم و هر نوع جوسازی مربوط به شایعه استعفای مسئولان وزارت بهداشت به قوت تکذیب می‌شود.

سیدحسن هاشمی، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در یک سفر کاری به خوزستان و روستای سوسن از توابع ایذه می‌رود و هفته آینده نیز برای شرکت در اجلاس سالانه سازمان بهداشت جهانی به ‍‍‍ژنو سفر می‌کند.

گروه پزشکی  – پورتال خبری آبی پوشان

https://news.abipooshan.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *